.

30 n o w

Skrivet 2010-11-30 @ 21:09:21


idag har jag  varit iväg med mitt lill hjärta till vetrenären och fått sin 1 års vacc, och kolla tänder igen..
och det gick bra, dock kommer vi få åka dit och ta bort tandsten 3 gr om året, om han inte blir bättre..men just nu är han ett problem barn med dessa tänder.. det som är bra är att han är fullt frisk och en riktig snygging enligt vetrenärena hehe..och hans värden var de bästa dom hade sett på någon chiahuahua...ibland kan man tro att han går på något, sån engergi !...

-
nu ska jag kila ut på prommis...
imorn ska jag åka till lgh och kika hur det går med badrummet... nu vill jag att det ska vara klart !!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback