.

mf

Skrivet 2011-04-26 @ 23:22:38

HEJ!

Idag har jag varit och jobbat, handlat mat, varit ute på lång prommis med min älskade elvis, det var min dag det.

köpt nya krukor också, bild kommer senare.

Imorn blir det jobb 12-20 sen hem och träna en sväng, sen är man ledig torsdag som det ser ut just nu.

Jag som trodde att jag skulle kunna fixa frillan på torsdag?! nej fick vänta till 9/5...

aja måste göra ett ryck med tavlor inför den 14e .. är klar med karlas tavla få se om den är sämst eller inte ;) .. hehe


Kommentarer
Postat av: Ellie

Grym design du har på din sida. Har du gjort den själv? Skitsnyggt i alla fall!

2011-07-13 @ 04:16:40
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback