.

vad gör vi nu kör vi

Skrivet 2011-01-04 @ 11:57:17
Hoooooooooooola!
I onsdags drog jag och svedin upp till vemdalen för att spendera nyår där med alla andra !, förutom
att : vad gör vi nu kör vi,vad gör vi nu kör vi , ett två tre fanta och rosé går runt i mitt huvud jämt efter att spelat den varje kväll även som ''väckar klocka '' hahaha !
aja jag har haft det bra och idag börjar man jobba igen efter lite ledighet, sköönt att komma igång med vardagen igen..
-
Allt är som vanligt, förutom henke lyckas krocka med bilen igår, men det gick bra men kanske inte så kul att hela ena sidan på bilen är skrot,men oftast blir det så om man krockar med en lastbil.
nu ska jag kila ut med elvis the man.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback