.

back on track !

Skrivet 2011-07-10 @ 23:19:04
ska försöka ge min kära lilla blogg lite kääärlek ..
-
I helgen var det gatufesten, gick på ons och fredag sen fick det vara nog! och kvällen kunde inte bli nå bättre , träffa min bääästiz martin å johanna berg , min juvel dennis från stugan , mm hade aas roligt. - mindre roligt var att man vart need stampad av massa , och attt mina fötter dödade mig vid 2 tiden så de fick bli taxxiii hem + lökade sönder av värmeböljaa !!

lör :  cyklade ner på stan en sväng och drog en laaangos ! sen for jag vidare till bergafjärden och stekte lite 22+ i havet ! cooolt till och med jag kunde bada.

sön : idag drog jag en sovmorgon , och sedan vidare ut till timrå för att starta min kära raggar bil, och fyfan vad den vrålar kommer inte våga köra den ! haha nåja så nu går den ifal men det är en grej som inte är bra ! men ska köra den som det är nu så bära eller brista ska endå skicka in den på borrning till vintern så det kvitta just nu, bara jag fååår kööööra ! lite ifal då är man en nööjd tjej.

imorn : återgå man till jobbet  07-14 har lite spec tid för lite projekt  .
oooch på ons avgår man kl 19 sen har jag sem till sööndag :) ! jippie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback