.

2 3 mars

Skrivet 2011-03-23 @ 20:58:03
idag tog jag mig en sovmorgon till 09'00 där efter vart det prommis med lilla göbben å sen in och svira om och vidare ner på stan, hade mina förväntningar på lite shopping iallafall.. dock hitta jag inget !!!!! som vanligt...bara lite nail polish ( ljus lila och ljus gult ), sedan bar det iväg ut till timrå med lite fika och träffa min vän bea.

just nu försöker jag ladda om och inse att jag har varit ledig tis-ons och imorn börjar arbetet igen:
Tor : 11-18 kassa
Fre:11.30-20.30 kassa
Lör:12-18 avd
Sön:12-18 avd
Mån:15-20avd
Tis: kmr inte ihåg avd
Ons : ledig :)
tor :ledig :)

---
tror det får bli en lång prommis idag bara för att jag inte haft tid att åka på gymmet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback