.

17 j u l y

Skrivet 2011-07-17 @ 23:10:10
tjeena bloggan !

-Då har man haft sin mini semester tor-sön, och den spenderade jag i norrland med skööna norrlänningar.
x crusing
x fiske
x tältning
x grillat
x fääst
x baad
MM.
-
imorgon är man åter tillbaks på jobbet, och det känns kanoners !
har nyss tagit mig en prommis med elvisboy, han ska ju alltid gå 2455km på ''kvälls '' prommisen även om han inte ens orkar .. envis liten bitch dedär.

ska försöka lägga upp lite outfits här också har nämligen samlat på mig några få , har ju även min rockabilly klänning som jag inte visat ! ;) sååå holl koll nu .

näe nu ska man ta och slå igen ögan så man är utvilad till 11-18 passet!
kom gärna in och hejja , spräng röd i ansiktet lär man ju vara för det är så hiiiiiiimla varmt i bunkern ..
BYE !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback