.

9 s e p

Skrivet 2010-09-09 @ 20:48:02
hey !
Idag var jag ledig och tog mig en sovmorgon ?! trodde jag ja, men dock vakna jag som vanligt kl 9..
så drog på tvn och kolla på lite nyheter osv, och en kopp kaffe.
Senare tog jag mig en tur ut till timrå ´till min familj, så följde mammsen och syrran på lite affärer blev en vas,ring och en '' jacka/pläd'' till e l v is boyy,. måste sy den så vet dock inte om det blir av eftersom jag är sämst på att  S Y .... nåja symaskin finns ju så ba gasa...
-
Imorn blir det jobb igen och ställer uret på 04 och börja 05...sen hade jag tänkt att vara ledig i helgen ?! vad äre jag säger .. men jag tror jag är ledig i helgen så vad ska man gö då ? sthlm,norrland/stugan,kika bil,festa,sova,klippa av sig håret ?,.. hahaha ångest om vad man ska göra?...normalt.

aja nu blire mer idol och sova !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback