.

ooooooh oh my comeback

Skrivet 2011-02-03 @ 18:26:44

hello darlings !
idag slutade jag jobbet 16'00 och inte nog med det är jag ledig fredag ! jippie
alltså betyder detta att jag ska hinna lite som detta :
x prommis
x måla klart beas serie tavlor ev börja på något annat projekt.
x fundera på min hår färg grymt sugen på att bli brunett igen.
x börja mitt nya dvs träna och gå ner dom kilona som jag gick upp när jag slutade med innebandyn, målet är -10 kg innan sommaren,
x fixa lite pics på mina nya skor osv.

Och lite skön musik på detta
Rebecca & Fiona – Bullets
Kelis – Brave
Kanye West – All Of The Lights
Tim Berg – Seek Bromance - Avicii Vocal Edit
Black Eyed Peas – Don’t Stop The Party
David Guetta – Who's That Chick ? (Feat. Rihanna)

het som en get i brönnett ?

kunde inte hitta någon snyggare bild ;)

 

 


Kommentarer
Postat av: Suss

Bra där Martina ;)

2011-02-04 @ 09:35:48
URL: http://tiesto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback