.

1 mars

Skrivet 2011-03-01 @ 20:51:03

började 05 idag sen när jag slutade drog jag en vända på stan med maria som jag inte träffat på tusen år känns det som , men alltid lika skoj !.
Efter det drog jag iväg till mekonomen och hämta ut lite delar till bmwn, sen bar det av hem för en lång prommis med min lill göbbe elvis boyan,.

var ganska stömm i kroppen sen passet jag körde igår pace 60 min , så peppa mig själv till fat brun puls passet på 50 min , har aldrig varit så svettig i hela mitt liv för er som vill veta, + att jag är helt slut nu iallafall...
Tur att jag börja 11.30 imorn så jag kan försöka ta mig upp ur sängen i tid, lär ju som sagt vara stel som ett as.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback