.

7 april

Skrivet 2011-04-07 @ 11:05:38
hola espaniolas !
idag är man ledig och ska hinna med 1234455 grejer smart tjej , men städat och tvättat har man gjort klart igår och bakade gjorde jag igår 20'00 efter jobbet ;) !

nu blire att fixa mig
fixa rutan på dodgen och montera lite inredning osv köpte lite grejer till motorn också igår så nu är det bara att plocka ihop den får se när man ska skicka in huven och fram skärmen på lack ...
hoppas att mitt paket från usa kommer idag ?
TRÄNA : ass and legs . core . spinning tänkte jag . har inte tränat på 3 dagar pg jag slutat så sent så nu är bara att rycka igång kroppen då .

whoopa whoopa nu man man göra ett ryck ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback