.

20 okt

Skrivet 2010-10-20 @ 20:49:41

pissig dag..
paus i bonde söker fruga.
ätit äckel soppa till middag...
dåligt humör = L E S S
ont i kroppen,kanske dags att boka tid, har haft ont i mage / rygg hela sommarn.
men när f-n ska man ta sig tid att kolla upp sig då ,  aldrig typ när  man är ledig är man så sleeten och förslöad-..
haha har ingen ork för något , skulle behöva måla lite tavlor eller mitt mega projekt men när fasiken ska de hända då? ja säg de...
ringde på en bil igår och han hade såklart lovat en kille före, så han skulle höra av sig imorn...att man alltid ska dra på allt.
en sak är ju bra att jag tog mig tid att köpa en ny säck hundmat... goooood nu kan lill bubben äta några månader till då ..


min snygging, haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback